Hoe werkt het?

Online agenda en kassa systeem

Online agenda:

Wanneer je besluit met de software van 1Beautyafspraak.nl te gaan werken, ontvang je van ons unieke toegang codes. Hiermee voer je éénmalig, in het beheer gedeelte, de openingstijden in van jouw salon. Vervolgens vul je de naam of namen van de medewerker(s) in, de werkroosters, de behandelingen en de tijden van de behandelingen. Vervolgens kun je online.

Jouw salon is nu klaar om online reserveringen te ontvangen. Eigen (telefonische) reserveringen kun je zelf in de agenda zetten. Klanten kunnen nu op ieder moment van de dag een afspraak maken bij jouw salon. De afspraak komt direct in jouw agenda. De klant ontvangt een afspraakbevestiging per e-mail en 24 uur van te voren ontvangt de klant een afspraakherinnering.

Afspraken die jij zelf maakt, kun je heel eenvoudig zelf in de online agenda zetten. Deze klanten ontvangen ook een bevestiging en herinnering. Hierdoor heb je weinig tot geen no-shows en heb je een goed overzicht van al je afspraken voor nu en in de toekomst.

Ons support team is altijd bereikbaar voor vragen. Wanneer je hulp nodig hebt met het invoeren van je gegevens, dan helpen wij je altijd graag.

Online kassa systeem:

Besluit je om met ons kassa systeem te gaan werken, dan kun je met je unieke gegevens inloggen en de behandelingen en producten invoeren. Wanneer je de omzetgroepen en de prijzen hebt vermeld, kun je vervolgens gaan werken met het kassasysteem in je salon.

Eventuele voorraad kun je ook invoeren wanneer je dit wilt gaan gebruiken voor je voorraadbeheer. Wil je weten welke medewerker iets heeft verkocht of afgerekend? Met het invoeren van de namen van de medewerkers heb je altijd een goed overzicht.

Is dat alles?

Ja, werkelijk, het is zeer eenvoudig in het opzetten en zeker in het gebruik.

Werk je naast de online agenda ook met ons kassa systeem, dan kun je eenvoudig met één druk op de knop vanuit de agenda afrekenen op naam van de klant.

 

Wat heb ik nodig voor de online agenda of het kassa systeem?

 

  • Een computer, laptop of een tablet
    De agenda en het kassa systeem zijn online programma's. Dit houdt in dat het op iedere computer, laptop of tablet te gebruiken is. Dure hardware is hierdoor niet nodig.
  • Een snelle internetverbinding
    Er hoeft niks geïnstalleerd te worden, maar een internetverbinding is wel noodzakelijk. In noodgevallen is het mogelijk om gebruik te maken van een 4G of zelfs 5G mobiele verbinding. Voor dagelijks gebruik raden wij dit af.

Niet nodig, wel mogelijk:

  • Printer
    Een printer is niet nodig. Wil de klant een factuur? Dan kun je met één druk op de knop de factuur mailen naar de klant. Wil je toch een bonprinter aanschaffen? Dan adviseren wij de Thermische bonprinter Sam4s Giant-100 met 3-voudige interface.
  • Kassa lade en barcode scanner
    Wanneer je een kassa lade wilt gebruiken, kun je altijd een fronttouch kassa lade gebruiken. Voorbeelden hiervan zijn de Pro-410 Fronttouch of de Pro-123 Touch. Wanneer je met een barcode scanner gaat werken, adviseren wij de barcode scanner van Geldtel.nl scanner 6200A.

Wij leveren zelf geen hardware, maar kunnen hier wel advies over geven.

  Helpdesk

Voor vragen en hulp is onze gratis helpdesk op werkdagen altijd beschikbaar. Problemen kennen wij niet, die lossen we op! Wij hebben liever dat je 10 keer te vaak belt, dan 1 keer te weinig.

Benieuwd hoe het werkt voor jou?
Vraag een online demo aan

Wij nemen graag contact met je op wanneer het jou uitkomt.